Обмін і повернення
Перед відправленням кожного замовлення ми ретельно перевіряємо товар. Також під час отримання продукції від постачальників ми контролюємо якість, свіжість і відповідність заявленим описам. Однак іноді можуть трапитися непередбачувані ситуації — деякі продукти можуть зіпсуватися під час транспортування. Ми завжди вирішуємо подібні питання індивідуально та на користь клієнта.
Якщо ви зіткнулися з проблемою, будь ласка, зв’яжіться з нами, і ми обов’язково знайдемо рішення.
Рекомендуємо отримувати посилки у найкоротші терміни та перевіряти їх одразу на пошті.
Зверніть увагу: сухофрукти та солодощі можуть псуватися в спеку або втрачати свої властивості при тривалому зберіганні.
Порядок повернення товару належної якості
- Повернення товару до інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
- Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (ст. 13, 14, 20), усі харчові продукти належної якості не підлягають поверненню.Якщо отриманий продукт виявився неналежної якості (зіпсований, непридатний до споживання, втратив свої харчові властивості), такий товар підлягає обміну або повному поверненню коштів. У разі заміни логістичні витрати несе постачальник.
- Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця.
- При поверненні товару належної якості магазин повертає сплачену за товар суму після фактичного отримання повернення.
Порядок повернення товару неналежної якості
Якщо ви отримали товар неналежної якості, будь ласка, повідомте нас про це якомога швидше.
Ми обов’язково розглянемо ситуацію та запропонуємо найкраще рішення.
Телефон для зв’язку: +380933002001